У цьому модулі я ознайомилася з адаптацією навчального процесу до навчальних потреб різних учнів. Коли навчальні потреби різних учнів задовольняються, в них підвищується мотивація навчання та покращуються їхні оцінки.
Під час роботи у цьому модулі я навчилась створювати системи оцінювання , навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту.Обговорено ідеї з залученням учнів до процесу оцінювання.
Дізналася нові форми вхідного оцінювання. У цьому модулі я побачила, як можна використати вікі-сайт як ефективний інструмент для спільного навчання та сворення електронних матеріалів. Вважаю корисним використання даного сайту не лише під час реалізації проектів, а й під час підготовки до уроків.
Сьогодні, 11 вересня 2017 року розпочалися заняття на курсах Intel-10. Я познайомилася з планом проходження навчання, обрала тему навчального проекту, зрозуміла: - Як поставити перед собою цілі, які реально можна досягти на тренінгу та продовжувати реалізовувати після нього у своїй педагогічній діяльності? - Як власні цілі навчання на тренінгу допоможуть мені вдосконалити свій педагогічний досвід? - Як чіткі й конкретні власні цілі допоможуть мені цілеспрямовано навчатися на тренінгу? - Як ресурси програми допоможуть мені підвищити професійний рівень? Намітила відповіли на запитання: - Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів? Також Зареєструвалася на Wiki і створила сторінку в Blogger.
Коментарі
Дописати коментар